Scratched the fuck

Discussion in 'Bitch FFA' started by GRIM, Jul 25, 2015.

  1. GRIM

    GRIM Administrator Staff Member Security and brotherhood Respect and Loyalty Iron Killer Getting Jacked

    EG Money:
    $853
    Local Time:
    9:34 AM
    Our of my rear bumper. Damn construction made me turn around on narrow subdivision road with boulders on each side.

    Tried to buff way to deep. Fng pissed the boulder was so small no way you could see it at night behind you, bit just tall enough to scrape the fuck out of lower bumper

    Some of these complexes I swear do not think at all putting them in!
     
  2. Loading...

    Similar Threads - Scratched fuck
    1. TSizemore
      Replies:
      13
      Views:
      432
    2. Paulrockr
      Replies:
      15
      Views:
      281
    3. GRIM
      Replies:
      5
      Views:
      89

  3. Thor

    Thor EG Freak Iron Killer Getting Jacked

    EG Money:
    $430
    Local Time:
    3:34 PM
    Damn bro, sorry to hear that.You are right they just don't think.
     
  4. lith56bigguy

    lith56bigguy EG Freak Iron Killer Getting Jacked

    EG Money:
    $283
    Local Time:
    3:34 PM
    you better get off the sauce and quit blaming construction companies for your mishaps lol
     
  5. ajdonutz

    ajdonutz EG Freak Iron Killer Getting Jacked

    EG Money:
    $112
    Local Time:
    3:34 PM
    I hate road construction. It never gets done and is always obnoxious
     
  6. Daredevil

    Daredevil EG Freak Iron Killer Getting Jacked

    EG Money:
    $87
    Local Time:
    3:34 PM
    Just don't use that As Seen on TV shit to remove scratches. It doesn't work.
     
  7. tkasch30

    tkasch30 Vendor Rep Getting Jacked

    EG Money:
    $0
    Local Time:
    8:34 AM
    This sounds like my everyday at work as an auto mechanic. Cars running into stationary objects but its still not the drivers fault??? It never the customers fault. Lmao
     
  8. GRIM

    GRIM Administrator Staff Member Security and brotherhood Respect and Loyalty Iron Killer Getting Jacked

    EG Money:
    $853
    Local Time:
    9:34 AM
    i cant turn my head i was stuck between 2 boulders with no way of going forwards or backwards...
     
  9. tkasch30

    tkasch30 Vendor Rep Getting Jacked

    EG Money:
    $0
    Local Time:
    8:34 AM
    Hey shit happens. Lol. I just cant help but be reminded of my work. Or the other famous customer line...is my wife hit something. Lol. Its never them. Lol
     
  10. GRIM

    GRIM Administrator Staff Member Security and brotherhood Respect and Loyalty Iron Killer Getting Jacked

    EG Money:
    $853
    Local Time:
    9:34 AM
    lol yeah i know sometimes its like duh. this was honestly a bad spot, like sardines. could i have avoided no way to know. damage is done
     

Share This Page