Power Rack

Discussion in 'Equipment' started by flyingfox, Oct 15, 2013.

  1. flyingfox

    flyingfox Mutation Getting Jacked

    EG Money:
    $0
    Local Time:
    7:31 PM
    About to buy a power rack for the home gym, I just missed one on craigslist so I may have to get a new one. I'm leaning towards the Yukon power rack or the powertec rack. They are about the same price. Any input is appreciated! BTW I'm 6'3" so I'm looking for something big and tall like me.
     
  2. Loading...

    Similar Threads - Power Rack
    1. Wacker
      Replies:
      6
      Views:
      155

  3. krustus

    krustus EG Freak Iron Killer Getting Jacked

    EG Money:
    $323
    Local Time:
    12:31 PM
    i have a yukon that is about 15 years old ( i bought it new) and i have use the powertec... i like the powertec better.. it has a better pullup station on top for sure. but i haven't seen the new or latest yukon...
     
  4. Torres

    Torres Iron Killer Iron Killer Getting Jacked

    EG Money:
    $372
    Local Time:
    7:31 PM
    Just get a Thigh Master and BowFlex, fuck that power rack bologna !!! ;)
     
  5. JM750

    JM750 Guest

    Local Time:
    7:31 PM
    Richard Simmons is having a 6 month free trial too! LOL
     
  6. 49ER

    49ER Mutation Getting Jacked

    EG Money:
    $0
    Local Time:
    7:31 PM
    I was trying to remember his name to comment something too lol
     
  7. flyingfox

    flyingfox Mutation Getting Jacked

    EG Money:
    $0
    Local Time:
    7:31 PM
    That's about enough from the peanut gallery! You guys are the best lol!
     
  8. JM750

    JM750 Guest

    Local Time:
    7:31 PM
    you know we luv you! haha
     
  9. toppjimie

    toppjimie Mutation Getting Jacked

    EG Money:
    $0
    Local Time:
    7:31 PM
    I have a yukon power rack with all the attachments for at least 15 yrs.Great piece of equipment,really holds up will for all the pounding i take out on it.
     
  10. CB1

    CB1 Mutation Getting Jacked

    EG Money:
    $7
    Local Time:
    7:31 PM
    You could make an awesome rack to your taste for less money if you have access to a welder a drill press and a chop saw.
     
  11. Sleazy E

    Sleazy E Guest

    Local Time:
    7:31 PM
    This would be a cheaper route as well if you own the tools and can make it yourself
     
  12. flyingfox

    flyingfox Mutation Getting Jacked

    EG Money:
    $0
    Local Time:
    7:31 PM
    I agree, I have everything I need to fabricate steel.........it's time I lack lol.
     
  13. IronFox

    IronFox Registered Badass Getting Jacked

    EG Money:
    $0
    Local Time:
    2:31 PM
    Yeah, if you can get your hands on some square steel bars and cutting/welding tools you can surely make your own custom rack the way you want it :)

    lol then you need more motivation, as maybe you getting old :p
     
  14. flyingfox

    flyingfox Mutation Getting Jacked

    EG Money:
    $0
    Local Time:
    7:31 PM
    Wife gave me the green light brand new powertec power rack is ordered!

    [attachment deleted by admin]
     
  15. GRIM

    GRIM Administrator Staff Member Security and brotherhood Respect and Loyalty Iron Killer Getting Jacked

    EG Money:
    $765
    Local Time:
    1:31 PM
  16. TSizemore

    TSizemore Administrator Staff Member Security and brotherhood Getting Jacked

    EG Money:
    $951
    Local Time:
    2:31 PM
    Nice!! X2
     
  17. krustus

    krustus EG Freak Iron Killer Getting Jacked

    EG Money:
    $323
    Local Time:
    12:31 PM
  18. RockShawn

    RockShawn DEDICATION AND DESIRE Getting Jacked

    EG Money:
    $1
    Local Time:
    11:31 AM
    I know this is late but elitefts.com has some damn cool racks.
     

Share This Page